Εν Δελφοίς Έψιλον! ΟΥΡΑΝΙΟΙ ΕΛ!

ΟΥΡΑΝΙΟΙ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΙ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ





Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 07, 2008 11:00 pm 
Χωρίς σύνδεση
Νέο μέλος
Νέο μέλος

Εγγραφή: Τρί Ιούλ 29, 2008 3:53 pm
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: ΥΠΕΡΧΑΟΣ
ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ

1943, το πολεμικό ναυτικό των Η.Π.Α. εκτέλεσε μυστικά ένα πείραμα «αφάνειας». Με τη χρήση ηλεκτρομαγνητικών πεδίων κατάφεραν να εξαφανίσουν ένα ολόκληρο αντιτορπιλικό με το πλήρωμα του από τη ναυτική βάση της Φιλαδέλφειας, να το εμφανίσουν στη ναυτική βάση του Νόρφολκ και μετά να το επαναφέρουν στη Φιλαδέλφεια. Και όλα αυτά μέσα σε λίγα μόνο λεπτά της ώρας. Όμως οι παρενέργειες που είχε το πείραμα στο πλήρωμα του πλοίου είναι εφιαλτικές. Πολλοί από το πλήρωμα γίνονταν αόρατοι και δεν μπορούσαν να αισθανθούν το περιβάλλον τους. Αρκετοί από αυτούς εξαφανίστηκαν και χάθηκαν για πάντα, χωρίς κανένας να τους βρει. Το πολεμικό ναυτικό μετά από αυτό απέκρυψε το γεγονός και το θεώρησε ως μη γενόμενο. Αντίθετα, παρέμειναν οι μαρτυρίες. Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι είδαν το αντιτορπιλικό μέσα στη βάση του Νόρφολκ, χωρίς όμως κανένας τους να το έχει δει να εισέρχεται ή να εξέρχεται από τη ναυτική βάση.

Πρακτικά το πείραμα στέφθηκε από επιτυχία, αν και μετά από τα αποτελέσματα του στο πλήρωμα επισκιάστηκε και καλύφθηκε. Η υπόθεση ερευνήθηκε πρώτα από τον Dr Jessup. Ο Jessup έκανε έρευνα πάνω στην ύπαρξη και τη λειτουργία των UFO όταν έλαβε ένα γράμμα από κάποιον άγνωστο του που υπόγραφε ως Κάρλος Μιγκουέλ Αλλέντε. Μεταξύ άλλων ο Αλλέντε αναφέρθηκε και σε ένα πείραμα το οποίο συνέβη στη ναυτική βάση της Φιλαδέλφειας, το οποίο ο ίδιος ισχυρίζεται ότι το παρακολούθησε βρισκόμενος σε άλλο πλοίο της βάσης. Αρχικά δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία, μέχρι που έλαβε δύο ακόμη γράμματα από τον Αλλέντε καθώς και από τον εκδότη του ένα βιβλίο του πάνω στα UFO γεμάτο διορθώσεις, σημειώσεις και παρατηρήσεις οι οποίες ήταν γραμμένες από τον Αλλέντε. Αυτό κέντρισε το ενδιαφέρον του συγγραφέα για να ξεκινήσει μια έρευνα πάνω στο θέμα. Αρκετά χρόνια αργότερα ο Δρ. Τζήσαπ βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητό του. Ο θάνατος του θεωρήθηκε αυτοκτονία. Ειπώθηκε ότι αυτοκτόνησε με τις αναθυμιάσεις της μηχανής του αυτοκινήτου, συνδέοντας το εσωτερικό του αυτοκινήτου με την εξάτμιση. Μέσα στο αυτοκίνητο βρέθηκε και ένα σημείωμα που λέγεται ότι έγραψε ο Τζήσαπ πριν αυτοκτονήσει. Νεκροψία στο πτώμα του για διαπίστωση των αληθινών αιτίω του θανάτου του δεν έγινε ποτέ ενώ στο αίμα ου βρέθηκε αρκετή ποσότητα οινοπνεύματος η οποία ήραν αρκετή για να τον οδηγήσει από μόνη της στον θάνατο. Αξίζει να σημειωθεί ότι έπαιρνε ψυχικά φάρμακα για μεγάλο χρονικό διάστημα κάτι το οποίο σε συνδυασμό με το οινόπνευμα μπορούσε επίσης να του επιφέρει τον θάνατο.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν λοιπόν το γεγονός ότι εκείνη τη στιγμή ο Τζήσαπ βρισκόταν σε κατάσταση μέθης είναι λίγο δύσκολο να υποθέσουμε ότι αυτοκτόνησε με τον τρόπο που περιγράφεται. Υπάρχει λοιπόν το ενδεχόμενο της πλαστογράφησης του σημειώματος και της δολοφονίας του. Μπορεί λοιπόν ο Δρ. Τζήσαπ να έχει δολοφονηθεί λόγω των ερευνών που έκανε πάνω στο θέμα και οι οποίες ήταν σε προχωρημένο στάδιο; Πολύ πιθανό κατά την άποψη μου. Ο Κάρλος Αλλέντε ήταν ένας παράξενος άνθρωπος για τον οποίο δεν υπάρχουν αρκετά προσωπικά στοιχεία που να τον αφορούν, όπως καταγωγή και τόπος διαμονής. Το πραγματικό του όνομα μπορεί να είναι άλλωστε και το πιο απλό Κάρλ Άλλεν. Οι επιστολές του είναι δυσανάγνωστες, αποτέλεσμα του ιδιαίτερου χαρακτήρα με τον οποίο έχουν γραφτεί. Αυτές οι επιστολές έχουν γραφτεί με χρήση μελανιών διαφορετικών χρωμάτων καθώς και χρήση κεφαλαίων χαρακτήρων όχι σε συγκεκριμένα σημεία αλλά ασυνάρτητα και πολλές φορές παρεμβάλλονταν στο μέσον των λέξεων. Χρήση τουλάχιστον 3 διαφορετικών χρωμάτων μελάνης έχουν γίνει και στις διορθώσεις του βιβλίου του Δρ. Τζήσαπ. Πολλοί πιστεύουν λογικά ότι οι διορθώσεις έχουν γίνει από 3 διαφορετικά άτομα αλλά μελετώντας και τα γράμματα του Αλλέντε μπορούμε να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι ο συντάκτης όλων των διορθώσεων ίσως να ήταν ο Αλλέντε. Ο Κάρλος Αλλέντε, όπως ισχυρίζεται, βρισκόταν τη στιγμή του πειράματος πάνω σε άλλο πλοίο, το Άντριου Φάρασεθ το οποίο βρισκόταν στη βάση την στιγμή του πειράματος.

Στην περιγραφή του ο Αλλέντε αναφέρει ότι είδε να δημιουργείται ένα πράσινο σύννεφο γύρω από το πλοίο Έλντριτζ (DE 173). Στη συνέχεια το πλοίο άρχισε να εξαφανίζεται και το μόνο πού έμενε ορατό ήταν μόνο το περίγραμμα του πλοίου μέσα από το σύννεφο, και αυτό εφ’ όσον βρισκόσουν κοντά στο πεδίο, ενώ μπορούσε να διακρίνει λεπτομέρειες που βρίσκονταν πίσω από το πλοίο. Ο Αλλέντε περιγράφει ότι όσοι ήταν πάνω στο πλοίο ένιωθαν σαν να μεταφέρθηκαν σε έναν άλλο κόσμο. Δεν έβλεπάν τίποτα από το πλοίο γύρω τους και ένιωθαν να αιωρούνται. Οι παρενέργειες του πειράματος πάνω στο πλήρωμα ήταν διαφορετικές και η διάρκεια επίδρασης διέφερε σε πολλές περιπτώσεις. Όλοι όσοι ήταν πάνω στο πλοίο τρελάθηκαν. Πολλοί γίνοντάν αόρατοι, ακόμα και όταν δεν ήταν κάτω από την επίδραση του πεδίου. Ο μόνος τρόπος επαναφοράς τους ήταν να έρθουν σε επαφή με άλλα μέλη του πληρώματος. Μερικοί επανεμφανίστηκαν σύντομα αλλά άλλοι έμειναν σε αυτή την κατάσταση για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να τους βρουν και να τους επαναφέρουν, ενω μερικοί χάθηκαν για πάντα, χωρίς να τους βρει ποτέ κανείς. Κάποιος μπροστά στα έκπληκτα μάτια των γνωστών και συγγενών του πέρασε μέσα από τον τοίχο του σπιτιού του.

Σε τοπική εφημερίδα της Φιλαδέλφειας λέγεται ότι υπήρξε αναφορά σε ένα περιστατικό σε μπαρ της περιοχής αρκετό καιρό μετά το πείραμα. Η σερβιτόρα αναφέρει ότι είδε μπροστά στα μάτια της να εξαφανίζονται δύο ναύτες όταν έπαιρναν το ποτό τους. Έγινε προσπάθεια να ερευνηθεί το ιστορικο τω δύο πλοίων, του Έλντριτζ και του Άντριου Φάρασεθ. Ακριβές αποτέλεσμα για το που βρίσκονταν τα δύο πλοία τη χρονική περίοδο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πείραμα. Ο λόγος είναι ότι υπήρχαν ελλείψεις στα ημερολόγια των δύο πλοίων. Συγκεκριμένα λείπουν οι σελίδες στο ημερολόγιο του Έλντριτζ για την χρονική περίοδο που μας ενδιαφέρει (27 Αυγούστου – 1 Δεκεμβρίου 1943) ενώ το ημερολόγιο του Άντριου Φάρασεθ έχει καταστραφεί.

Τα επίσημα στοιχεία του Πολεμικού ναυτικού αναφέρουν ότι το πλοίο DE 127 είχε μήκος 306 πόδια και εκτόπισμα 1240 τόνους και 1520 τόνους με πλήρες φορτίο. Το πλοίο μεταπωλήθηκε στο Ελληνικό ναυτικό, μετονομάστηκε σε «Λέων» και υπάρχει μέχρι σήμερα. Μελετώντας τα ελληνικά στοιχεία βρίσκουμε ότι το εκτόπισμα του πλοίου είναι 1240 τόνοι και 1900 τόνοι με πλήρες φορτίο. Δημιουργείται εδώ το παράδοξο για το πώς αυξήθηκε το συνολικό εκτόπισμα του πλοίου κατά 380 τόνους κατά τη μεταπώλησή του. Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στην περίπτωση που αφαιρείται εξοπλισμός μέσα από το πλοίο. Θα μπορούσαμε λοιπόν να υποθέσουμε ότι αφαιρέθηκε ηλεκτρονικός εξοπλισμός από το πλοίο πρίν αυτό μεταπωληθεί στο ελληνικό ναυτικό;

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΛΙΕΝΤΕ

Carlos Miguel Allenda

R.D. No. 1 Box 223

New Kensington, Penn.

My Dear Dr. Jessup,

Your invocation to the public that they move en Masse upon their Representatives and have thusly enough Pressure placed at the right & sufficient Number of Places where from a Law demanding Research into Dr. Albert Einsteins Unified Field Theory May be enacted (1925-27) is Not at all necessary. It May Interest you to know that The Good Doctor Was Not so Much influenced in his retraction of that Work, by Mathematics, as he most assuredly was by Humantics.

His Later computations, done strictly for his own edification & amusement, upon cycles of Human Civilization & Progress compared to the Growth of Mans General overall Character Was enough to Horrify Him. Thus, We are "told" today that that Theory was "Incomplete."

Dr. B. Russell asserts privately that It is complete. He also says that Man is Not Ready for it & Shan't be until after W.W.III. Nevertheless, "Results" of My friend Dr. Franklin Reno, Were used. These Were a complete Recheck of That Theory, With a View to any & Every Possible quick use of it, if feasable in a Very short time. There Were good Results, as far as a Group Math Re-Check AND as far as a good Physical "Result," to Boot. YET, THE NAVY FEARS TO USE THIS RESULT. The Result was and stands today as Proof that The Unified Field Theory to a certain extent is correct. Beyond that certain extent No Person in his right senses, or having any senses at all, Will evermore dare to go. I am sorry that I Mislead You in My Previous Missive. True, enough, such a form of Levitation has been accomplished as described. It is also a Very commonly observed reaction of certain Metals to Certain Fields surrounding a current, This field being used for that purpose. Had Farraday concerned himself about the mag. field surrounding an Electric Current, We today Would NOT exist or if We did exist, our present Geo-political situation would not have the very time-bombish, ticking off towards Destruction, atmosphere that Now exists. Alright, Alright! The "result" was complete invisibility of a ship, Destroyer type, and all of its crew, While at Sea (Oct. 1943) The Field Was effective in an oblate spheroidal shape, extending one hundred yards (More or Less, due to Lunar position & Latitude) out from each beam of the ship. Any Person Within that sphere became vague in form BUT He too observed those Persons aboard that ship as though they too were of the same state, yet were walking upon nothing. Any person without that sphere could see Nothing save the clearly Defined shape of the Ships Hull in the Water, PROVIDING of course, that the person was just close enough to see yet, just barely outside of that field. Why tell you Now? Very Simple; If You choose to go Mad then you would reveal this information. Half of the officers & the crew of that Ship are at Present, Mad as Hatters. A few, are even Yet confined to certain areas where they May receive trained Scientific aid when they, either, "Go Blank" or Go Blank" & Get Stuck." Going Blank IS Not at all an unpleasant experence to Healthily Curious Sailors. However it is when also, they "Get Stuck" that they call it "HELL" INCORPORATED" The Man thusly stricken can Not Move of his own volition unless two or More of those who are within the field go & touch him, quickly, else he "Freezes".

If a man Freezes, His position Must be Marked out carefully and then the Field is cut-off. Everyone but that "Frozen" Man is able to Move; to appreciate apparent Solidity again. Then, the Newest Member of the crew Must approach the Spot, where he will find the "Frozen" Mans face or Bare skin, that is Not covered by usual uniform Clothing. Sometimes, It takes only an hour or so Sometimes all Night & all DayLong & Worse It once took 6 months, to get The man "Unfrozen". This "Deep Freeze" was not psycological. It is the Result of a Hyper-Field that is set up, within the field of the Body, While The "Scorch" Field is turned on & this at Length or upon a Old Hand.

A Highly complicated Piece of Equipment Had to be constructed in order to Unfreeze those who became "True Froze" or "Deep Freeze" subjects. Usually a "Deep Freeze" Man goes Mad, Stark Raving, Gibbering, Running MAD, if His "freeze" is far More than a Day in our time.

"I speak of TIME for DEEP "Frozen Men" are Not aware of Time as We know it. They are Like Semi-comatose person, who Live, breathe, Look & feel but still are unaware of So utterly Many things as to constitute a "Nether World" to them. A Man in an ordinary common Freeze is aware of Time, Sometimes acutely so. Yet They are Never aware of Time percisely as you or I are aware of it. The First "Deep Freeze" As I said took 6 months to Rectify. It also took over 5 Million Dollars worth of Electronic equipment & a Special Ship Berth. If around or Near the Philadelphia Navy Yard you see a group of Sailors in the act of Putting their Hands upon a fellor or upon "thin air", observe the Digits & appendages of the Stricken Man. If they seem to Waver, as tho within a Heat-Mirage, go quickly & Put YOUR Hands upon Him, For that Man is The Vary most Desperate of Men in The World. Not one of those Men ever want at all to become again invisible. I do Not think that Much More Need be said as to Why Man is Not Ready for Force-Field Work. Eh?

You Will Hear phrases from these Men such as "Caught in the Flow (or the Push)" or "Stuck in the Green" or "Stuck in Mollasses" or "I was "going" FAST", These Refer to Some of the Decade-later after effects of Force-Field Work. "Caught in the Flow" Describes exactly the "Stuck in Molasses" sensation of a Man going into a "Deep Freeze" or "Plain Freeze" either of the two. "Caught in the Push" can either refer to That Which a Man feels Briefly WHEN he is either about to inadvertantly "Go-Blank" IE Become Invisible" or about to "Get Stuck" in a "Deep Freeze" or "Plain Freeze."

There are only a very few of the original Expierimental D-E's Crew Left by Now, Sir. Most went insane, one just walked "throo" His quarters Wall in sight of His Wife & Child & 2 other crew Members (WAS NEVER SEEN AGAIN), two "Went into "The Flame," I.E. They "Froze" & caught fire, while carrying common Small-Boat Compasses, one Man carried the compass & Caught fire, the other came for the "Laying on of Hands" as he was nearest but he too, took fire. THEY BURNED FOR 18 DAYS. The faith in "Hand Laying" Died When this Happened & Mens Minds Went by the scores. The experiment Was a Complete Success. The Men were Complete Failures.

Check Philadelphia Papers for a tiny one Paragraph (upper Half of sheet, inside the paper Near the rear 3rd of Paper, 1944-46 in Spring or Fall or Winter, NOT Summer.) of an Item describing the Sailors Actions after their initial Voyage. They Raided a Local to the Navy Yard "Gin Mill" or "Beer Joint" & caused such Shock & Paralysis of the Waitresses that Little comprehensible could be gotten from them, save that Paragraph & the Writer of it, Does Not Believe it, & Says "I only wrote what I heard & them Dames is Daffy. So, all I get is "Hide-it" Bedtime Story."

Check observer ships crew, matson Lines Liberty ship out of Norfolk, (Company MAY Have Ships Log for that Voyage or Coast Guard have it) The S.S. Andrew Furuseth, Chief Mate Mowselly, (Will secure Captains Name Later)(Ships Log Has Crew List on it.) one crew member Richard Price or "Splicey" Price May Remember other Names of Deck Crew Men, (Coast Guard has record of Sailors issued "Papers") Mr. Price Was 18 or 19 then, Oct. 1943, and Lives or Lived at that time in His old Family Home in Roanoke, V.A. a small town with a Small phone book. These Men Were Witnesses, The Men of this crew, "Connally of New Englan, (Boston?), May have Witnessed but I doubt it (Spelling May be incorrect) DID Witness this. I ask you to Do this bit of Research simply that you May Choke on your Tongue when you Remember what you have "appealed by Made Law"

Very Disrespectfully Yours,

Carl M. Allen

P.S. Will Help More if you see Where I can. (Z416175)

Days Later .....

Notes in addition to and pertaining to Missive. (Contact Rear Admiral Rawson Bennett for verification info Herein. Navy Chief of Research. He may offer you a job ultimately.)

Coldly and analytically speaking, without the Howling that is in the Letter to you accompanying this, I will say the following in all Fairness to you & to Science. (1) The Navy did Not know that the men could become invisible WHILE NOT UPON THE SHIP & UNDER THE FIELDS INFLUENCE. (2) The Navy Did Not know that there would be Men Die from odd effects of HYPER "Field"within or upon "Field". (3) Further, They even yet do Not know Why this happened & are not even sure that the "F" within "F" is the reason, for sure at all. In Short The Atomic bomb didn"t kill the expierimentors thus the expieriments went on--but eventually one or two were accidentally killed But the cause was known as to Why they died. Myself, I "feel" that something pertaining to that Small-boat compass "triggered" off "The Flames." I have no proof, but Neither Does the Navy. (4) WORSE & Not Mentioned When one or two of their Men, Visible-within-the-field-to-all-the-others, just Walked into Nothingness, AND Nothing Could Be felt, of them, either when the "field" Was turned on OR off, THEY WERE JUST GONE! Then, More Fears Were Amassed. (5) Worse, Yet, When an apparently Vissible & New-Man Just walks seemingly "throo" the Wall of his House, the surrounding area Searched by all Men & thoroughly scrutinized by & with & under an Installed Protable Field developer AND NOTHING EVER found of him. So Many Many Fears were by then in effect that the Sum total of them all could Not ever again be faced by ANY of those Men or by the Men Working at & upon the Experiments.

I wish to Mention that Somehow, also, The Experimental Ship Disappeared from its Philadelphia Dock and only a Very few Minutes Later appeared at its other Dock in the Norfolk, Newport News, Portsmouth area. This was distinctly AND clearly Identified as being that place BUT the ship then, again, Disappeared and Went Back to its Philadelphia Dock in only a Very few Minutes or Less. This was also noted in the newspapers But I forget what paper I read it in or When It happened. Probably Late in the experiments, may have been in 1946 after Experiments were discontinued, I can Not Say for Sure.

To the Navy this Whole thing was So Impractical due to its Morale Blasting effects Which were so much so that efficient operation of the Ship was Drastically hindered and then after this occurrence It was shown the even the Mere operation of a ship could Not be counted upon at all. In short, Ignorance of this thing bred Such Terrors of it that, on the Level of attempted operations, with what knowledge was then available It was deemed as impossible, Impracticable and Too Horrible

I believe that Had YOU then been Working upon & With the team that was Working upon this project With yourself knowing what You NOW know, that "The Flames" Would Not have been so unexpected, or Such a Terrifying Mystery. Also, More than Likely, I must say in All fairness, None of these other occurrences could have happened without some knowledge of their possibility of occurring. In fact, They May have been prevented by a far More Cautious Program AND by a Much more Cautiously careful Selection of Personnell for Ships officers & Crew. Such was not the case. The Navy used whatever Human Material was at hand, Without Much, if any, thought as to character & Personality of that Material. If care, Great Care is taken in selection of Ship, and officers and crew AND If Careful Indoctrination is taken along with Careful watch over articles of apparel Such as rings & Watches & Identification bracelets & belt buckles, Plus AND ESPECIALLY the effect of Hob-Nailed shoes or Cleated-shoes U.S. Navy issue shoes, I feel that some progress towards dissipating the fearfilled ignorance surrounding this project Will by Most surely & certainly accomplished. The Records of the the U.S. Maritime Service HOUSE Norfolk, Va (for Graduated Seamen of their Schools) Will reveal Who was assigned to S.S. Andrew Furuseth for Month of either Late Sept. or Oct. of 1943. I remember positively of one other observer who stood beside Me When tests were going on. He was from New England, Brown Blond Curly Hair, blue eyes, Don't remember Name. I leave it up to you to decide if further Work shall by put into this or Not, and Write this in Hopes there will be.

Very Sincerely,

Carl M. Allen

_________________
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 08, 2008 1:59 am 
Χωρίς σύνδεση
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 28, 2008 12:33 am
Δημοσιεύσεις: 69
Τοποθεσία: Αθήνα
Πολύ ενδιαφέρον θέμα, έχω παρακολουθήσει και τις ανάλογες ταινίες που αναπαριστούν την υπόθεση επιτυχώς.

Βέβαια, κάθε μία έχει και τη δική της εκδοχή, μπορείς όμως να πάρεις μία ιδέα.

Πιστεύω ότι έχουν γίνει πολλά ανάλογα πειράματα σε σχέση με το χωροχρόνο, απλά εμείς δεν τα γνωρίζουμε...

Ίσως κάποια μέρα έρθουν πολλά στην επιφάνεια...

_________________
Star knight


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 09, 2008 8:00 pm 
Χωρίς σύνδεση
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Αύγ 09, 2008 7:39 pm
Δημοσιεύσεις: 18
Πάρα πολύ ενδιαφέρον θέμα...

Έχω παρακολουθήσει και την ταινία που αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα και τολμώ να πω πως είχα μείνει άναυδη...

Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ τις συνέπειες, ενός πειράματος σαν αυτό, στο πλήρωμα που ήταν πάνω στο πλοίο κατά την διάρκεια της εφαρμογής του...

Πως θα μπορούσε κάποιος να βρει περισσότερες πληροφορίες γύρω από το συγκεκριμένο θέμα;

Υπάρχει κάποια ιστοσελίδα ίσως που θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε στοιχεία που να αναφέρονται στο πείραμα της Φιλαδέλφειας;

Αν τυχόν γνωρίζεις κάτι και μπορείς να μας το αναφέρεις, θα ήταν καλό...

_________________
Τα μονοπάτια τα ανεβαίνουμε με ανάσα βαριά, τα κατεβαίνουμε κατρακυλόντας...

Τα μονοπάτια τα ανεβαίνουμε πάντα ξέροντας τη διαδρομή και τα κατεβαίνουμε βαδίζοντας στο άγνωστο...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 12:10 am 
Χωρίς σύνδεση
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Σεπ 19, 2008 7:54 pm
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Αθήνα
Μπρρρρρρ :? :? :? :? :?

Τρομακτικό..... Ούτε να σκεφτώ δε θέλω τι συνέβη πραγματικά...

_________________
Ποιον να ευχαριστήσω για το Δώρο της Ζωής;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 03, 2008 9:10 pm 
Χωρίς σύνδεση
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Σεπ 19, 2008 7:54 pm
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Αθήνα
Ούτε και εμένα μου αρέσουν οι πολλές μυστικότητες, και ποιος πραγματικά ξέρει τη συμβαίνει πραγματικά στον κόσμο, αλλά ένα πράγμα θα πω....
Δεν είναι όλα για τα αυτιά και τα μάτια του κόσμου. Ο κόσμος αντιδρά βίαια και άτσαλα, χωρίς να σκέφτεται τις επιπτώσεις. Έστω ότι γνωστοποιούσαν τα αποτελέσματα του πειράματος. Φανταστείτε πόσες ομάδες θα σχηματίζονταν με διαφορετικά και θα προσπαθούσαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Από τη μία μερικοί θα ήθελαν να γίνει κάτι για τις οικογένειες των θυμάτων, από την άλλη κάποιοι θα ήθελαν να γίνουν και άλλα πειράματα γιατί "λίγες απώλειες είναι απαραίτητες για τη διακπαιρέωση μεγάλων στόχων". Οπότε αντι να ασχολούνται με το πείραμα, θα ασχολιόνταν με την τρέλα του καθενός.

Δεν τους δίνω δίκια, απλά πιστεύω ότι πρέπει μερικά πράγματα να μένουν κρυμμένα για να συνεχίσει η ομαλή λειτουργία του κόσμου.

_________________
Ποιον να ευχαριστήσω για το Δώρο της Ζωής;


Κορυφή
 Προφίλ  
 


Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mods Βάση δεδομένων :: Επαναφορά μπλοκ

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
phpBB SEO
Portal XL 5.0 ~ Plain 0.2
Create a Forum | Terms of Service | Privacy Policy | Report the forum